Dichtbij

—-
Verzonden vanaf een Sony Ericsson mobiele telefoon
dsc00844

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Dichtbij

  1. hiske says:

    aiai niet zo symmetrisch..ik heb wel eens gehoord dat de ene kant staat voor je persoonlijkheid en de ander voor hoe je naar buiten treedt.
    en dan heb je van die workshops waar je die kanten gaat spiegelen en analyseren…
    ik ben benieuwd…beetje een lui oog aan de ene kant..andere kant is optimistischer

  2. kronko says:

    Ik vind de ene kant eerder scherp/kritisch en de ander optimistisch. Als ik te lang naar het linkeroog kijkt (jouw rechter dus), kan ik waarschijnlijk niet meer slapen vannacht.

Leave a Reply

